Har du et særligt kendetegn ligesom det Thomas Bigum fortæller om i Feng Shui TV?
Så er det super effektivt og oplagt, at bruge det som virkemiddel i personlig branding, fordi det er med til at gøre dig let genkendelig, og samtidig også fortælle noget om dig som person.
Dit tøj er en stor del af dit ydre brand, både som privat person og i arbejdsmæssig sammenhæng.
Derfor kan det godt betale sig at være bevidst om, hvad du hiver frem fra skabet, når du træder ind i søgelyset på den ene eller anden måde.
Når jeg nævner navne som fx. Lady Gaga, Karl Lagerfeld, Elton John, Christian Stadil eller Sidney Lee, får du sikkert lige med det samme et indre billede af hvordan de ser ud (hvis du kender dem).
Uanset hvor bevidste de har været om det, er de alle nemlig gode eksempler på personlig branding, der forstærkes gennem valg af tøj.
Har du noget specifikt du synes særlig godt om, som matcher din personlighed og dig som brand, kan du vælge bevidst at gøre det større, ved altid at have lige den ting på, lige som Elton John gjorde med farverige kostumer eller Sidney Lee med det røde bandanatørklæde.
Når du finder den ting du gerne vil gøre større, det unikke ved dig, som du beslutter dig for at fremhæve, er det vigtigt at det er et ægte udtryk af dig.
Hvis dit publikum gennemskuer, at du ikke er autentisk, vil de falde fra, derfor er det vigtigt at du vælger at forstærke noget du godt selv kan lide.
Se Feng Shui TV Sådan brander du dig med din personlige stil
Læs også 8 tegn på at du er lysarbejder